שר החוץ הרוסי לברוב: "פוטין לא יסרב לפגוש את הנשיא זלנסקי"

    שלמה ריזל 3 Comment on שר החוץ הרוסי לברוב: "פוטין לא יסרב לפגוש את הנשיא זלנסקי"

    שר החוץ הרוסי אמר לאחר הפגישה עם מקבילו האוקראיני: "פוטין לא יסרב לפגוש את הנשיא זלנסקי; אנחנו רוצים אוקראינה ידידותית ומפורזת שלא מאיימת על מוסקבה ועל התרבות הרוסית" | שר החוץ האוקראיני: "לברוב ממשיך ברטוריקה הישנה שלו"

    צילום: משרד החוץ הרוסי
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הסתיימה פגישתם של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב ושר החוץ האוקראיני דימיטרי קולבה. בתום הפגישה אמר קולבה: "לברוב לא היה מוסמך לדון בסוגיית הפסקת האש. רוסיה בכלל לא בעמדה של הפסקת אש, היא רוצה כניעה של אוקראינה".

    עוד לדבריו: "לברוב לא אישר את פתיחת המסדרון ההומניטרי במריופול. הוא ממשיך ברטוריקה הישנה שלו, היה קשה ועשיתי כמיטב יכולתי".

    שר החוץ הרוסי אמר בתום הפגישה: "אנחנו לא מתכננים לתקוף מדינות אחרות. גם לא תקפנו את אוקראינה. המערב מספק נשק קטלני לאוקראינה ומתנהג במצב מסוכן – הם צריכים להבין את גודל הסכנה במה שהם עושים. פוטין לא יסרב לפגוש את הנשיא זלנסקי, אבל כל מפגש כזה צריך להיות בנושא מהותי ותחת תנאים ספציפיים. אנחנו רוצים אוקראינה ידידותית ומפורזת שלא מאיימת על מוסקבה ועל התרבות הרוסית".

    שבועיים לפתיחת המלחמה באוקראינה: בארצות הברית מזהירים כי רוסיה עלולה להשתמש בנשק כימי או ביולוגי באוקראינה והודיעה כי יש להתכונן לאפשרות כזאת.

    דוברת הבית הלבן, ג'ן סאקי אמרה גם כי הטענות של רוסיה לגבי מעורבות כביכול של ארה"ב בפיתוח מעבדות לנשק ביולוגי וכימי באוקראינה – הן "שקריות".

    המכון לחקר המלחמה בארה"ב מעריך שצבא רוסיה יפלוש בימים הקרובים לקייב לאחר שהצליח להתגבר על מכשולים לוגיסטיים.

    הלילה אישר בית הנבחרים האמריקני סיוע לאוקראינה ביותר משלושה עשר מיליארד דולרים.

    הנשיא האוקראיני זלנסקי התייחס להפצצת בית החולים במריופול – ואומר כי "זוהי ההוכחה הסופית שמתרחש כאן רצח עם. אירופה לא תוכל לומר שלא ראתה מה שקורה", הוא קרא להגביר את העיצומים על רוסיה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בטח לא יסרב לפגוש – ולחסל.. הדרך הכי קלהה

    2. 1

      שיפגוש אותו באוקראינה .ולעשות עליו חיפוש מדוקדק .פוטין יכול להרעיל את זלנסקי בפגישה .